Hitoshi Kojo (s.1969 Jaapanis) on töötanud erinevatel loomingulistel aladel nagu näiteks muusika, maal, installatsioon ja performance, milles ta kasutab nii traditsioonilisi kui kaasaegseid meetodeid. Iidse aasia kultuuri mõjude all üles kasvanuna on ta viimasel ajal teostanud end hoopis Euroopas. Süvenemine vanadesse müütidesse ja tavadesse, koostöö teiste sarnaseid ideid jagavate kunstnikega nagu Michael Northam [KODAMA], Yannick Dauby, John Grzinich, Jonathan Coleclough, Maurizio Bianchi, The New Blockaders, jne...Oma loomingus skaneerib ta sageli lihtsaid igapäevategevusi, proovides püüda iga momendi tuumaks olevat tabamatut sädet.
2000. aastast alates on Hitoshi Kojo hallanud plaadileibelit OCTPIA. Terve rida tema enda teoseid on loodud nime all "spiracle". Tema kõige viimane teos spiracle 'iris' anti välja belgia plaadileibeli 'Mystery Sea' poolt selle aasta veebruaris. Järgmine koostöö Maurizio Bianchi ja Nobu Kasaharaga kannab pealkirja ' The Epidemic Symphony No.9' ja see antakse OCTPIA poolt välja üsna pea.
Tänu viimase aja nomaadilisele elustiilile on talle väga tähtsaks saanud performanced ja välisalvestised.Performance' d leitud objektidega, töötamine ja salvestamine erilise kõlaga ruumides, liikumise üleminekute salvestamine jne. Tema huvi nende salvestiste puhul ei ole mitte originaaldokument vaid pigem salvestatud tulemi ümberpaigutamine mujale. Ta kannab need salvestised teistesse kohtadesse, mängib, esitab ja salvestab need helid uues keskkonnas. Seejärel kombineerib ta kõik eelnevad salvestised poeetiliseks kompositsiooniks. Need salvestised on viimasel aastal liikunud temaga läbi Jaapani, Sveitsi, Prantsusmaa, Belgia ja Inglismaa. Eestis see tsükkel jätkub. Siintehtud salvestised taasesitatakse ja salvestatakse kusagil mujal, kantakse seejärel edasi järgmistesse kohtadesse.